Delft beloont bezoekers voor duurzaam gedrag

De stad Delft voert het initiatief D’serve opnieuw in om bezoekers te belonen voor duurzame keuzes. Vanaf 22 juni tot en met 20 september zijn diverse acties verspreid door de stad beschikbaar, waarbij deelnemers beloningen zoals gratis koffie kunnen verdienen.

Lees verder