Francisca (100) verrast met drum-’n-bass-nummer: ‘Ik moest er eerst ontzettend aan wennen’
Een honderdjarige die debuteert als drum-’n-bass-artiest? Dat klinkt als een wel héél sterk verhaal. Toch is het zo: Francisca van der Heide bracht een nummer uit waarin haar mondorgelspel wordt gecombineerd met de elektronische beats van het orkest Polyphonic. „Het muzikale talent dat oma altijd had, krijgt nu eindelijk erkenning.”
Lees verder